Escola em Foco för Android

• Säkerhetsstatus

Softonic-recension

Skola i fokus - En omfattande utbildningsapp

Escola em Foco är en gratis Android-app utvecklad av AdjNet som fokuserar på att leverera omfattande utbildningsinformation. Appen är utformad för att hjälpa elever, lärare och föräldrar i deras utbildningssträvanden. Appen tillhandahåller ett brett utbud av information om olika utbildningsämnen, inklusive undervisningsmetoder, elevbedömning, läroplanutformning och mer.

Appen har en användarvänlig gränssnitt som gör det enkelt att navigera och komma åt den information du behöver. Appen låter dig också spara dina favoritartiklar för snabb åtkomst senare. Med Escola em Foco kan du hålla dig uppdaterad om de senaste utbildningstrenderna och utvecklingarna, vilket gör den till ett oumbärligt verktyg för alla som är intresserade av utbildning.

Program tillgängligt på andra språk

Escola em Foco för Android

• Fri

• På Svenska
  • V 2.1.8

(0)
  • Säkerhetsstatus

Användarrecensioner om Escola em Foco

Har du provat Escola em Foco? Var den första att lämna din åsikt!

Utforska appar

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.